Şöyle ki kız arkadaşımın erkek bi arkadaşı benimle görüşmek istiyormuş, hatta bana göstermesi için kıza fotosunu falan bile atmış o derece. Ama ben biriyle görüşüyorum ve adımız flört olsa da şu an birbirimizi tanımaya çalışıyoruz ve muhtemelen sevgili olacağız. Bi de çocuk görüşmeyi keserse söylesin tarzında bi şey demiş sanki rezerve ediyor beni canım mıdır nedir, ben de ayıp olur yapmam öyle şey dedim kestirip attım. Bu kişiyi ona anlatmam gerekiyor mu? Dürüstlük açısından en azından bilmiyorum. Arkadaşlarım da diyorlar ki daha flörtsünüz onu ilgilendirmez bu olay. Ama bilemedim ne yapmalıyım?
11 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle ikilemde kalman çok doğal! 🥺 Ama bence o durumda flörtüne söylemen süper bir hareket olurdu. Düşünsene, dürüstlük ve açıklık bir ilişkinin en tatlı başlangıcıdır. 💖 Zaten o çocuğu nazikçe reddetmişsin, bu bile ne kadar net biri olduğunu gösterir. Flörtün bunu duyduğunda sana daha çok güvenecek, emin ol! Sen ne düşünüyorsun, güven en önemli şey değil mi? 🥰