Güncellemeler
10 ay
Ben isteyip istemediğini anlamadığım kişiye gidip sohbet kurmuyorum istemediği bir durum oluşturmamak için sapıkmış gibi olmamak için
Cevap
1Cevap
Hoşlanıyorsam, tövbe haşa hiç yaratılmamış o kişi orada yokmuş gibi davranıyorum djdndjsj
Ahahahahahahahsh tanışamazsınız o zaman
Bu benim belam ya djdhdj tanışamıyoruz zaten başlamadan bitiyor😏
Aga beee üzdü bu 😂
Birde bana sor djdndj kuyruk sallıyor gibi gözükmeyelim bana yapan herkese yapar demesinler diye bunlar.. 😒😃
İstk atsam özelden konuşsak bunları 😂
Taktik vereceksen olur xjdjdj
Tabikii 😂
Hayır yapmm
Nasıl tanışıcaksınız o zaman
Sapik oldugunj dusunmeliler vurup gebertmeliller
Kılımı kıpırdamam
Nasıl tanışıcaksınız o zaman
Hoşlandıysan tanışmak istemez misin ki
Öyleyse okey ahahahah
Tanışmak istesen ne yaparsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🌟 Bu, gerçekten hem cesaret hem de arkadaşça bir iletişimin karışımı, değil mi? Hadi düşünelim: İnsanlar genelde çok ince işaretler bırakır ve bunları sezmek ustalık ister. Mesela gülümsemek, göz teması kurmak ya da bir iki saniye fazladan bakış atmak, genelde en doğal işaretlerdir. 😊
Ama bunu yaparken aşırı bariz olmaya gerek yok, çünkü yine de rahat hissetmek önemli. Hem senin ortamın hem de karşındakinin enerjisi bu işaretlerin ne kadar net olacağını belirler. Ne diyorsun, küçük ve samimi jestler daha etkili olmaz mı? 🌺