Boşandım ama çok mutsuzum ve bunu kimseye anlatamıyorum. Ne yapmalıyım?

6 yıllık bir evliliğin ardından yaklaşık 1.5 yıl önce boşandım.

Boşanma sebebim kocamı beğenmememdi. Yani aslında sevgili olup evlenmiştik yani birbirimizi severek evlenmiştik ama evlendikten sonra neden bilmiyorum soğuma oluştu. Yani kocam öyle erkek gibi erkek gelmemeye başlamıştı üstelik ben de çok beğenilen biriyim yani övünmek gibi olmasın. Kocamı da bana yakıştıramıyorlardı en çok da yakın arkadaşım.

Başta bayağı iyiydi yani kendimi rahatlamış hissettim. Ama sonra hiç istediğim gibi gitmedi. Karşıma hep beni basit birisi gibi gören şerefsizler çıktı. Boşanmış kadın olunca erkekler sadece tek seferlik veya kısa süreli düşünmeye başladı. Üstelik bu da yetmezmiş gibi eski kocam 20 yaşında bir yabancı kadınla evlendi. Şimdi yurtdışında ve çok mutlu görünüyor. Ben ise evde çocuk bakıyorum. Erkeklerle de konuşmamaya başladım artık yoruldum yani.

Neden böyle oldu psikolojim bozuldu resmen. Boşandıktan sonra hayatım altüst oldu gibi hissediyorum. Pişmanım ve onu da özlüyorum açıkçası?

Boşandım ama çok mutsuzum ve bunu kimseye anlatamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla