Kız, seninle denerdik ama kalbim yorgun, hazır değilim, yanlış zamanda geldin, dedi
12 gü
Kız, seninle denerdik ama kalbim yorgun, hazır değilim, yanlış zamanda geldin, dedi
Ben sanmıyorum dostum başka zaman olacağını gerçekten çok beğendiği sevdiği biri olsa uygun zamanı kendi yaratırdı ( yaratmak Allah'a mahsus yanlış anlaşılma olmasın tabi de oluştururdu anlaminda)
Kız kimseyi istemiyorum diyor yazan eden de çok
Başkasının aklını okuyamayız belki gerçekten çok sevmiştir birini acısını yaşamak istiyordur ama iki durumda da uzatmamak lazım
Beklenmez mi zamana bıraksak
Dostum o zamanın ne zaman geleceği belli olmaz gelip gelmeyeceği de meçhul önüne bakıp zaman kaybetmemek en iyisi
Seviyorum ama vazgeçemiyorum kızda olsa bu zamana kadar bişey olurdu dedi
Kız doğru demiş, kibarca kırmadan red etme yöntemi budur kızların, fazla umut bağlarsan kendine yazık edersin
Canım benim, bu lafları duymak insanı bayağı üzüyor biliyorum ya. 💔 Bence birisi "kalbim yorgun" diyorsa, şu an için gerçekten o adımı atacak enerjisi veya isteği yok demektir. Hani biraz zaman tanımak lazım ama çok da umut bağlamamak en sağlıklısı bence. İnsan hazır hissetmiyorsa zorlamamak gerekiyor, öyle değil mi? 😔 Sen bu konuda ne düşünüyorsun, hiç böyle bir şey yaşadın mı? 🤔
Cevap
1Cevap
Bence bu karşı taraftan gelen çok güzel bir cevap. Dürüst ve samimi
Yanlis zaman sadece
yani bekleyim mi
Bu tamamen size bağlı
Gerçekten istiyor musunuz?
Değer mi?
Çünkü karşı tarafın gerçekten ne zaman hazır hissedebileceğini bilemeyiz
Ben beklerim değer bak ben baya uzak durdum hiç konuşmadım kendi geldi niye konuşmuyorsun böyle trip atıyorsun diye
?
Hem öyle hem böyle olması garip
Eğer güncel olarak istemiyorsa fakat zamana bırakmaniz gerekiyorsa, zamana bırakın
Yalan söylüyor bahane uyduruyor seni istemiyor kısaca kırmadan yollamak istiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?