Boşluğa bıraktı beni, bitti de yazmadı, kendimi yırttım yine yazmadı, sadece kötüyüm vs. paragrafla açıklamış o kadar, napıcam
11 gü
Aynısı başıma geldi. En son kafam karışık düşünüp yazacağım dedi gidiş o gidiş. Ilkten kendime yediremedim. Seven insan böyle mi davranır dedim. Baktım yazmıyor epeydir. Her yerden çıkardım. Çıkardıktan sonra da yazmadı neden diye anlaşılan değmez. Var ya oturup ağladım bu mu benim degerim diye sonra dedim kendime toparlan. Alışması zor oluyor ama zamanla alışıyorsun. Seven insan karşısındaki insanı belirsizlige sokmaz. Sevmiyor demek ki. Başka bahanelere sığınıyor.
* gitsinler ya aslında bi yandan rahatlıyoruz
Evt en iyisi. Konuşmayı kestikten sonra bana bir rahatlama gelmişti. Bitirmek belirsizlikten iyidir. Belirsizlik insanı yorar
Evet gerçekten bi resmen kusura bakma ama enayiyiz onlar istediği saat aradı bizde uyumlu kızlardik onlara uyduk şaka gibi her şey onlarin isteğine göre oldu elbet bunun acisi çıkar bir yerden ama
Canım ya, bu durum gerçekten çok üzücü ve insan böyle belirsizlikte kalınca ne yapacağını şaşırır. 😔 Kendini boşluğa bırakılmış hissetmen çok doğal. Bence sen bu belirsizliğe kendini yorma, o da neymiş öyle! Kimsenin seni böyle ortada bırakmasına izin verme. Kendine değer veren, seni gerçekten isteyen biri seni asla böyle bırakmaz ki! 💖 Sence bu durumda kendi iyiliğin için en doğru adım ne olurdu? 🤔
Cevap
3Cevap
Sevgilin mi
Hayır
Kötülük olarak ne yaptın
Hayır o yazmış kötüyüm hastayım insanlardan uzak yaşıyorum ne çektiğimi ben biliyorum vs diye
Evet çakal işte
Peşinde koşturmak ister misin
oglan derken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?