Yazmıyo oğlan yok?

Boşluğa bıraktı beni, bitti de yazmadı, kendimi yırttım yine yazmadı, sadece kötüyüm vs. paragrafla açıklamış o kadar, napıcam
Yazmıyo oğlan yok?
Cevapla