Eşim tatile kız arkadaşını da getirip beni dışlayınca ne yapmalıyım, bu durum normal mi?

On günlüğüne tatile çıktık, karım kız arkadaşını da getirdi yanında. Bu sene onunla takılmak istiyormuş, benim karışmamı istiyor. Hiçbir şeye zaten karışmıyorum da, kız arkadaşıyla beraber takılacaklarmış. On yıllık evliyiz, bir kadın neden böyle bir şey ister ki? Takılabilirler, takılıyorlar da.

Eşim tatile kız arkadaşını da getirip beni dışlayınca ne yapmalıyım, bu durum normal mi?
Cevapla