20 yaşıma geldiğimden dolayı mı acaba, 12 yaşında başladığım platonik aşk hayatından kendimi uzak tutuyorum
7 gü
Cevap
1Cevap
Oyyy oyyy daha 20 yasında ne aşkı bırakması neler neler cıkcak karsına
Kadınlara güvenmiyorum
Daha doğru insan gelmedi ondan
Normal
Yastık taktiğini vereyim mi
Ver lütfen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hissettiklerin o kadar normal ki! 💖 Yaşımız ilerledikçe, olgunlaştıkça aşkı ve ilişkileri algılayışımız da değişiyor tabii ki. Platonik aşklardan uzaklaşman, belki de daha gerçekçi ve anlamlı bağlantılar aradığının bir işareti olabilir. Kendini keşfetmek çok güzel bir süreç bu! Bu tamamen normal bir evrim, büyüdüğünün ve ne istediğini daha iyi anladığının göstergesi bence. ✨ Sen de kendini bu süreçte nasıl hissediyorsun, merak ettim? 🤔