Merhaba arkadaşlar öncelikle yaşım 18. Bir yıldır çok aşık olduğum biri vardı hayatımda ve ben ayrılmayı pek düşünmüyordum fakat birlikte olduğumuz babamın kulağına gidince ayrılmak zorunda kaldım. Aslında şöyle ki babam birinden duymuş ve kafasına çok taktı üzüldü sürekli sordu bana var mı yok mu ortalık çok kötü iyi niyetlisin korkuyorum vs. bende inkar ettim olmadığını söyledim daha sonra da yengeme sordum fikir aldım mantıklı geldi ve gelecekte belki hayırlıysa oluruz hayırsızsa unuturuz umuduyla ayrıldım ve akşam net bir şekilde babama olmadığını söyledim ve bunlar bir ay önce oldu. Sonraki haftalar o sürekli peşimden koştu beni unutamadığını söyledi bense şu an olamam dedim çünkü eğer olsaydım babamı kandırmış olacaktım. Okadar arada kaldım ki o kadar çaresizim ki sizlerin fikrine ihtiyacım var lutfen bi akıl verin okadar kötüyüm ki mantıklı düşünemiyorum.
Diğer yandan sevgilimin hoşnut olmadığım huyları vardı aşırı kıskanç hiçbir erkekle konuşturmaz asla kısa giymemi istemezdi bana değil çevreye güvenmediğini söylerdi zaten çok erkekle kavgası dövüşü vardı sinir hastasıydı aynı zamanda. Ayrıca çok küfreder çok sigara içerdi en büyük ablası beni uyarırdı ne işin var bununla diye. Okumuyor ve bazı nedenlerden dolayı çalışmıyordu. Ayrıca ortaokuldan mezun.
Daha sonrasında ben çalışıp kendini düzeltip çaba göstermezsen zaten olmaz demiştim. Çünkü hayatıma girecek insanı babamın tanıması onun da grur duymasını istiyorum. Sevdiğim insanı bana yakıştırsınlar artık ne işi var bunla demesinler istiyorum çünkü ben liseyi bitirdim üniversite için de hemşirelik düşünüyorum ve geçmek üzereyim.
Yani tam olarak şunu istiyorum ben tamam dört dörtlük bir insan değilim ama değmeyecek biri için yıllarımı heba etmek istemiyorum. Düzgün bir insanla ve artık biri olacaksa hayatımda evliliğe gitsin istiyorum ailem de onay versin gizli saklı kalmasın bigün bilinsin istiyorum ortaya çıksa da söylemeye yüzüm olsun hepsi bu.
Şu an çalışıyor bir yere girmiş ama içi dolu bir iş değil gibi kuryecilik yapıyor ve ehliyeti de yok devam eder mi ben bilemem Allah bilir. Küfür sigara desen bırakırım diyor. Gelecekte de veteriner istiyor. Dışarıdan da liseyi bitirmeyi düşünüyor. Sinir desen zaten tavan yapmış. Tamam bana bikere bile el kaldırmadı küfremedi hep iyi davrandı çok az bağırmıştır art niyeti de yoktur onun ama sonuç nereye gider gerçekten kestiremiyorum. Halbuki içinde çok iyi çok merhametli biri...
Kafam çok karışık onu çok seviyorum o da beni çok seviyor gerçek olan tek şey aşkımız kimse seni benim gibi sevemez diyor ben de onu sevdiğim kadar birini sever miyim hiç bilmiyorum unutmak da istemiyorum. Sizce ben ne yapmalıyım... barışmalı onu düzeltmeli mi... yoksa yoluna bakıp unutmaya çalışmalı mı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sende bağımlılık yapmış olabilir mi yaşadığın ilkmi
Karşılıklı yaşadığım ilk ilişkim bu diğerleri ya platonik ya da tek taraflıydı ben sevmemiştim
Sana aşık ama senden emin değil, sana bağlanmasını sağlaman onu elde etmen sana açılıp ipleri elinde bulundurman çok kolay aslında.
Evet bana aşık ama güvenini kırmış oldum mecburen. Oyüzden de sevip sevmediğimden emin değil. Bana zaten bağlandı ama nasıl ipleri elime alır onu yönetirim bilemiyorum
Detaylı anlatırım ama buraya pek girmiyorum, instagramın varsa ver ordan napcağını detaylıca anlatırım. Merak etme fake hesap versende olur.
Ben hic instagram kullanmıyorum burdan anlatsan olmaz mı
Çok uzun konu, fake bi hesap aç 5 dakkanı almaz. Emin ol bu sayede tüm sorunları aşıcaksın farkı sende görüceksin
Zmaan bırak yaşın çok genc
Bırakırsam ben severken o unutur diye korkuyorum
O kavramının yeri her zmaan dolar.
Yani herkes herkesi unutur diyorsun
E öyle tabi. Gelip geçiyor her şey sen mutlu ve huzurlu olaman bak.
Sorun da bu zaten onsuz bi yanım eksik mutsuz ve huzursuzum
Ozaman içindeki sesi dinle. Ama değer görmeye bilirsin bununda düşün.
Kimsenin peşinde koşma
Sanırım sen sadece başlığı okudun
Uzun lafın kısası uğraşma boşuna koşma da.
Ama onu çok seviyorum unutmaya kıyamıyorum o da bana çok aşık bi şansımız daha olamaz mı sence
Deneyin yine aynısı olsa bu sefer olmaz bil.
Ondan evlenilecek düzgün biri olmaz boş yere umut etme diyosun yani
Yani
Ama senin için her şeyi yaparım diyor bana sence düzelmez mi hiç
Şans ver istersen denemekte fayda var.
Dalga geçme nolur sadece umudum var ondan oyüzden
Gerçekten düzelebilir mi benim için tek sıkıntı kısıtlıyor olması
Erkek çıkarsa söz verirse seni üzmez böyle ama baktın yine kabak çıktı vur tokatı benim yerime de sktr et uzak dur derim.
Söz verebiliyor istediğim her konuda kıskançlığı hariç
Roman yazsaydin bu çok kısa olmuş
Kimseye anlatamadım ki doğru düzgün... içimden ne geldiyse onu yazdım...
Zamana bırak
Zamana bırakınca nolucak ya daha da çok acı çekersem onu kaybedersem
Çekmezsin
Ama canım yanıyor çok seviyorum aklımın köşesinde hep o var
Bırak gitsin
Ama neden ki..
Zamana bırak
Öyle de olmuyor işte ben ya unutmak ya da devam etmek istiyorum zamana bırakınca hepten canım yanar diye korkuyorum