Her iki tarafa da soruyorum; mükemmel giden bir şeyi neden riske atıp, bozup "durduk yere" sonra da pişman olma evresi gibi klasik bir döngüyü yaşatıyorsunuz her seferinde?
Watafaq? :D
#aşkilişkileri
11 gü
Her iki tarafa da soruyorum; mükemmel giden bir şeyi neden riske atıp, bozup "durduk yere" sonra da pişman olma evresi gibi klasik bir döngüyü yaşatıyorsunuz her seferinde?
Watafaq? :D
#aşkilişkileri
Cevap
1Cevap
korkaklar ondan
Alışmadık g*tte dön durmuyordur belkide.
Yani daha önce sevilmemiş bir insan o sevgıyle ne yapacagını bılmeyıp her şeyi batırıyordur
Dozu fazla kaçırınca oluyor
Öncelikle ne alakası var insanlar neden ilgi görünce kaçarlar demişsin
Benim gozlemim bu şekilde
Orasını bilemem artik
Sıkılıyorlar sanırım
Anlamak zor
Kaygılı baglanma
Enınde sonunda kotu bısey olacak-nasılsa terk edecek-ben bu sekılde sevılmeye, sevmeye deger gormeye alıskın degılım davranısı bı yerde. Kacıngan-kaygılı baglanan ınsanlar duygusal baglanmaya yaklasamaz bılıncaltında nasılsa bıteecek veya bı cıkar ılıskısı bu dıye bı unsur bulunur. O yuzden hersey yolundayken de arıza cıkarırlar huzursuz olurlar. Psıkolojık
Her iki tarafa sormayı bırakıp aynadaki insana sor
İstemediği kişiden gelirse kaçar
Hayır karsiliksiz ilgi sevenler var tek taraflı olduğu sürece hoşuna gider
Egosu oksanmistor
Aynen öyle genel bir psikolojik sorun bunu ayırt etmek gerekir
Herkes aynı sevmez veya sevemez bazıları sadece sevilmeye odaklı tıpkı narsistler gibi kaçıngan da olabilir ama ikisi arasındaki fark kaçıngan yakinliktan kaçar sevgiden değil narsist ise ilgiyi sevgiyi kullanır
Bilinçli şekilde manipüle eder sıcak soğuk yaparak kendine bağlar
Napacam ruh hastalarıyla uğraşacak enerjm yok bana yapmaya çalışan oldu psikoloji bilgim var aptal degilim
Araştırıp okuyorum bu tarz şeyleri
İlk başlarda çok değerli farklı biriymissin gibi samimi ilgili yaklaşıp sen baglanio sevgiye karşılık vermeye başlayınca geri çekilip uzaktan bunun keyfini çıkarıyor tabi sen her uzaklaştığı da tekrar ilgi sevgiyle tekrar kafanı karıştırır bu klasik narsist döngüsü
Kaçıngan uzaklasirsa kafanı karıştırmak için uğraşmaz kendi sorunu olduğunu düşünür narsist ise seni suçlu his ettirir ve her seferinde daha çoğunu yapmak zorunda his edersin ve honu memnun edemeyeceğini düşünüp geri cekildigi de ise odullendiri ödülü de ilgisi sevgisi olur yani kepçeyle sevgi verip kaşıkla alıyorsun.
Sonuç ; kişide özgüven düşüklüğü yetersizlik suçluluk yalnızlık depresyon ve narsiste bağımlılık.
Yok ya bende o yok sanırım ben düm düz yardırıyorum dedim ya sen bana yazıyorsan anlık görmeye her telefonunu açmaya çağırdığında gelmeye full önceliğimi sana vermeye vs vs zorluyorum. Fakat bu senaryo bir çok kez bana da geldi evet önce çok güzel çok yakın sonra bir anda ilgi çekme sonra biraz verme sonra terkar çekme gibi kısır döngü evet çok klasik ve tanıdık hareketler. Fakat bunu anlamasam bile ben beni istemeyeni istememe gibi bir karakter çizgisine sahip olduğum için 3 gün yazmayana yazıp arayana kadar yazmam aramam. Yani bir nevi bende yemiyorum. d
Aynalama yapıyorsun karşı taraf zaten manipüle edemeyeceğini bilince uzaklaşır
Soruda sorduğun ne? Kaçıngan kişilik mi yakınlık kuramiyorsa sevgiye alışık değildir ve güvensiz hıs edip uzaklasiyodur
Öyle insanlarla rahat bir ilişki gelistirmen gerekir sevgi ilgi karşı tarafın verdiği kadarıyla fazla verirsen korkup kaçar az verirsen bağlanmaz yine uzaklasir
Zor evet
Doğru
Kolay gelsin
Ben napim bence sen uğraşma kendi gelir
Bilen varsa bana da söylesin!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canflow, bu durum insanı gerçekten çileden çıkarır bazen, seni çok iyi anlıyorum! 💔 Bence insanlar bazen kendilerine tam olarak güvenemediği için ya da geçmişteki kötü deneyimlerinden dolayı kaçabiliyor. Belki de çok mutlu olmaktan korkuyorlar, bu da onlara fazla geliyor olabilir. Kim bilir, kontrolü kaybetme endişesi de yaşayabilirler. Sen ne düşünüyorsun bu konuda, sence başka ne olabilir? 🤔