Sürekli geç yazıyor ve yüz yüze görüşme davetlerimi geri çeviriyor diye tartıştığım kişi, tartışmaya başlayınca daha da geç yazar oldu. Eskiden sık sık konuşurduk sonra 1 saat geç 3 saat geç 5 saat geç derken 8 saat geç yazmaya başladı. Ben de geç dönüyor diye tartıştım. Bu kez de yazdığım mesaja ertesi gün akşam cevap vermeye başladı djdj sorduğumda da keyfim yoktu ondan öyle yaptım vs vs dedi. Kaç yaşında insanız diye gel konuşalım müsait olduğunda yaz dedim. Müsait zamanı istedim özellikle konuşma bölünmesin diye. Yoksa o geç yazıyor ben geç yazıyorum günlerce 3-4 mesaj anca oluyor. Neyse bu müsaitim sen yaz cevap veririm dedi. Dedim bak aramız bozuk geç yazınca günler sürüyor konuşma falan. Benim seninle aram bozuk değil sen yapıyorsun demiş dmmdmd Ben de sinirlendim kendinde hiç hata görmüyor musun vs vs narsist misin manipülatif misin vs vs yazdım. Bu hiçbir şey yazmadı. İlk mesajlarım iletildi sonrakiler iletilmedi. Beyefendi bana tek bir mesaj atıp ben tekrar yazdığımda interneti kapatıp uyumuş djdjjdjd normalde ben uyuyorum iyi geceler der öyle kapatıp uyur. Şimdi konuşmanın ortasında lönk diye kapattı interneti. Ben de tüm yazdıklarımı silip alkış koydum sadece. Ertesi gün sabah beyimiz internetini açmış. Mesajları neden siliyorsun, ben okuyunca yazıyorum, sesli konuşmuyoruz mesaj bu demiş.
Ne düşünüyorsunuz dürüstçe objektif yazın.
Ne düşünüyorsunuz dürüstçe objektif yazın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer