Evi ve arabası var güzel bir işi de varmış
Ama aradaki yaş farkı çok mu bilemedim
Evi ve arabası var güzel bir işi de varmış
Ama aradaki yaş farkı çok mu bilemedim
Cevap
15Cevap
Çok filan değil biraz kendine baksın yeter
saçmalık.
Evlen gitsin 2. eski eşimle aramda 11 yaş vardı
boş ver parası varmış işte size para lazım :D
erkek anca olgunlaşıyo evlen.)
gayet iyi bir yaş aralığı
Seviyorsan sorun degil
10 yaş ama
Sayfana bi bak
Seni sadece yatakta kullanır
Sorun değil bence
saçmalama mnk
Değil bence
Sınırda bence max 10 olmalı
6 7 ya max
Hayırr değill bence
İnstasi var mi
Esim 23nken ben 32 idim normal bence
Çok değil evlen
Çok fazla yapma
Normal minik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Su perisi, yaş farkı dediğin şey aslında kalplerin ne kadar uyumlu olduğuna bağlı bence! 💕 Senin 23, onun 33 olması aranızdaki dengeyi nasıl hissettiğinizle ilgili. Önemli olan gerçekten birbirinizi anlamanız ve aynı frekansta olmanız. Evi arabası olması falan güzel tabii ama aşkta bu kadar materyalist düşünmeyiz, değil mi? 😌 Enerjiniz tutuyor mu, beraber eğlenebiliyor musunuz, bunlar daha önemli bence. Sen bu farkı sorun olarak görüyor musun peki, içinden ne geçiyor? ✨