30 yaş farkla evlilik mantıklı mı, 23 yaşındayken 53 yaşında biriyle ilişki yürür mü?

Merhaba arkadaşlar direk önyargı ile gelmeden önce empati yaparak yorumlar yapın lütfen ben 23 yaşındayım 53 yaşında sevdiğim var ve 6 seneyi aşkındır beraberiz

Bana çok iyi hissettiriyo benimle çocuklaşıyo kendi arkadaş ortamında bile bana aşkım karım diye konuşuyor biz normalde görüşemiyoruz ciddiyim görüntülü olarak devam ediyoruz ilişkimize o yüzden seni kullanıyor demeyin hiç birlikte olmadık ruhuma dokunuyor beni kırmamak için itina ile davranıyor biyere giderse aklım kalmasın diye konum atar yazar sürekli geleceğimiz için konuşuyor hep birlikte karar veriyoruz ev seçiyo bize ilerde beni garanti altına almak hakkında konuşuyor kısacası çok seviyorum yani kendi yaşımda biri olsa bu kadar huzurlu olamazdım eminim bu kadar ince düşünmezdi kısacası soracağım şey şu yaş farkı var diye bu mutluluğu bitirmelimiyim ne yapmalıyım sizce

Güncellemeler
4 ay
Niye arkadaşlar ünlüler yapınca oluyor da biz niye yapamıyoruz yaşıcak olan benim sadece öneri almak için sordum size sizin demenizle zaten bırakmam
30 yaş farkla evlilik mantıklı mı, 23 yaşındayken 53 yaşında biriyle ilişki yürür mü?
Cevapla