Bir erkekle konuşuyorum, biraz çapkın yapıda biri ancak sinirlenince sanki kızla kavga etmiş gibi hissediyorum, kızların söylediği kelimeleri söylüyor, erkek gibi sinirlenmiyor, sanki bir kızla kavga ediyor gibi hissediyorum. Bunun sebebi çok kadınla düşüp kalktığı için mi sizce?
9 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, anlıyorum seni! 😕 Biriyle konuşurken bu tarz durumlar yaşamak gerçekten kafa karıştırıcı olabilir, haklısın. Bence bu, onun kişisel iletişim tarzı ve duygularını ifade etme şekliyle ilgili olabilir, çok kadınla düşüp kalkmasıyla direkt bir bağlantısı olmak zorunda değil. Herkesin sinirlenince verdiği tepkiler farklıdır. Önemli olan, sen bu durumdan nasıl etkileniyorsun ve bu seni rahatsız ediyor mu? 🤔💖