Saskinlik yani belliki hic beklemedigin biri tabi bu o kadar guzel ve iyi bi kiz neden benden hoslansinki diede verilen bi saskinlik olabilir omu onunla asla olmucagimi biliodur die verilen bi saskinlikta olabilir
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cocugun ortamı cevresi yok okuldan tek kızla konustugunu görmedim
Etrafinda cok kiz yoksa pek sanmam dusuk ihtimal cunki ben gibi sessiz ve cekingendir haliyle bicok orta seviye ustu kiz ona neden baksinki gozuyle dusunuyodur
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
Numaram vardı ama hala var mı bilmiyorum. Hayır dememiş tamam kanka demiş. Yani bende şey diyorum eğer bir duygusu yoksa keskin bir şekilde yok diyip kesip atabilirdi bu ne yok demiş ne var demiş tamam kanka demiş yani saçmalık ötesi
Numaran var ya da numarani alabilcegi cevresi var ve sana halen ulasmiyo ya cok korkak ya da ilgisi yok sadece birinin ondan hoslanmasi onu begenmesi hosuna gitti ama o elimde dursun baskada kimse yok simdilik ses etmeyelim die kendince safada yatiyo olabilir
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
İki ihtimal ya bu kız tipine bakmadan nasıl teklif eder bana ya da bu güzellikte biri nasıl baktı bana
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Saskinlik yani belliki hic beklemedigin biri tabi bu o kadar guzel ve iyi bi kiz neden benden hoslansinki diede verilen bi saskinlik olabilir omu onunla asla olmucagimi biliodur die verilen bi saskinlikta olabilir
Cocugun ortamı cevresi yok okuldan tek kızla konustugunu görmedim
O zaman buyuk bi ihtimalle ilk secenek yani senin gibi bi kiz nasil olurda bu guzellik benden hoslaniyo gibi dusunuyodur
Ama ya kötü ihtimalle bir ohaysa
Etrafinda cok kiz yoksa pek sanmam dusuk ihtimal cunki ben gibi sessiz ve cekingendir haliyle bicok orta seviye ustu kiz ona neden baksinki gozuyle dusunuyodur
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
tamam knkami demis sadece bi numarani isteyip cevreden uzakta biyerde bulusalim biseler icip muhabbet ederiz dememismi yani
Numaram vardı ama hala var mı bilmiyorum. Hayır dememiş tamam kanka demiş. Yani bende şey diyorum eğer bir duygusu yoksa keskin bir şekilde yok diyip kesip atabilirdi bu ne yok demiş ne var demiş tamam kanka demiş yani saçmalık ötesi
Numaran var ya da numarani alabilcegi cevresi var ve sana halen ulasmiyo ya cok korkak ya da ilgisi yok sadece birinin ondan hoslanmasi onu begenmesi hosuna gitti ama o elimde dursun baskada kimse yok simdilik ses etmeyelim die kendince safada yatiyo olabilir
İkisi de olabilir nitekim erkekler alışık değildir kızlardan hoşlanıldığını duymaya bu nedenle şaşırma hali çok olağan seyreden bir durumdur 😅
Ben kendim söylemedim ortak arkadaşım söylemiş sağılsın
Tamam sen söyledin demedim zaten :) o ortak arkadaş Peki seninle bunu paylaşmadan mı gelişi güzel mi söylemiş
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
İki ihtimal ya bu kız tipine bakmadan nasıl teklif eder bana ya da bu güzellikte biri nasıl baktı bana
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
Hmmm
Kız çok ilgisini cekmiyordur
Nasıl yani
Kendisine fazla görmüştür
Ciddi misin
Niye oha desin ki
Ben öyle düşünürdüm
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
hoşlanmak mı yok artık bu ne terbiyesizlik
Şaşırmıştır
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
ses tonu
Yine seeennn 😅 şaşırmıştır
canım olabilir
S. laklığı canım diye çevirdi
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?
Biraz s. lak birine benziyor 🤣🤣🤣
Ya gerçekten anlamadım bir şey yoksa bile yok diyebilir tamam nedir? Ne var demiş ne yok
O nasıl bı ergenlik
Mutlluk
ortak arkadaşımız var okul bitti 2 gün önce ve ben ona haberim yokmuş gibi haber yollattım. Çocuk konuşmuş kız senden hoşlandığını söyledi ama kimse bilmesin dedi diye hoşlandığım çocuksa oha diye tepki vermiş. Arkadaşım kız utanıyor ondan kimse bilmesin dedi demiş o da tamam kanka kimseye söylemicem demiş. Arkadaşım da ben de dedim sen bil bunu hani varsa bişey sen de bilmiş olursun yoksa da bilmiş olursun demiş o da tamam kanka demiş. Bahsettiğim kişiyle çok yakın değiller. Ne demek oluylr bu şimdi?