Bir erkek kızla konusurken kasılıyorsa rahat değilse ne diyeceğini şasırıyorsa nedendir?

bir erkek kızla konusurken kasılıyor ve ne diyeceğini bilemiyosa rahat değilse nedendir acaba? Herkesemi böyledir yoksa okiz özelmidir ya da üstün mü görüyodur kendinden?
Bir erkek kızla konusurken kasılıyorsa rahat değilse ne diyeceğini şasırıyorsa nedendir?
Cevapla