Bir erkek bir kızı neden kendisinden soğutmak ister? Ve neden bunu açıkça söylemez?

Arkadaşlar bana cok gec yazıyor tepkili bende aynı gec yazıyorum kendisine o bana nasıl geliyorsa öyle gidiyorum ama bikeresinde ona bana güven vermedigini ve onun zamana ihtiyacı oldugunu düşündügümü söyledim anlayışla karşılarım eğer istemiyorsan kendini zorunda hissetme bana gercegi söyle dedigim halde öyle bişey yok nerden cıkartıyorsun diyo iyide konuştugumuz bişey yok konu yok eskisinden soğuz bir kere buluştuk ertesi hafta buluşuruz dedi bin bahane buldu bir haftasonu daha gecti ne nummara istedi nede ikinci bir buluşma varsa yoksa bahane ve yalan ama her yazıdıgımda geç dahi olsa geri cevap yazıyor anlamadıgım şey şu napmam lazım bıraksam olmuyo bırakmasam olmuyo ilk defa böyle bişey yaşıyorum napmaya calışıyor bana sucluda hissetiriyo bugün tartışık bana kendine bak diyo sonra ona bir haftadır evdesin aradınmı umursadınmı dedim hiç cevap vermedi ona başka soruya cvp verip geçiştiriyo

Bir erkek bir kızı neden kendisinden soğutmak ister? Ve neden bunu açıkça söylemez?
Cevapla