Ayrıldıktan sonra gerçekten kim daha çok seviyor, hemen başkasıyla konuşan mı yoksa gelmeyeceğini bile bile bekleyen mi?

Bana göre ikisi de seviyor. Sadece acıyla baş etme yöntemleri farklı ha, biriyle konuşuyor diye karşısındaki insanı kullanmış olmaz, insanlar dalga da geçebilir ha flört edip umut veriyorsa farklı

Ayrıldıktan sonra gerçekten kim daha çok seviyor, hemen başkasıyla konuşan mı yoksa gelmeyeceğini bile bile bekleyen mi?
Cevapla