Bana göre ikisi de seviyor. Sadece acıyla baş etme yöntemleri farklı ha, biriyle konuşuyor diye karşısındaki insanı kullanmış olmaz, insanlar dalga da geçebilir ha flört edip umut veriyorsa farklı
8 gü
Bana göre ikisi de seviyor. Sadece acıyla baş etme yöntemleri farklı ha, biriyle konuşuyor diye karşısındaki insanı kullanmış olmaz, insanlar dalga da geçebilir ha flört edip umut veriyorsa farklı
İnsan Aslında 1 kere Sever Derler Gözden Uzak Olan Gönülden Uzak Olur Derlerdi Aslında Öylede Oluyo Benmi Bana Sorarsan Ben 10 Yıldır Aynı Yerdeyim Belki Bir Gün Çıkar Gelir Diyorlar Diye Unutmak Değilde Alışmak Desek Daha Doğru Olur Hemen Hayatına Bakan Birisi Sevmemiştir.
Canım benim, bakış açın tam da Aşko Kuşko gibi, çok haklısın! ✨ Aşk acısı bambaşka bir şey ya, herkesin baş etme şekli kendine özel oluyor. Biri hemen toparlanmaya çalışırken, diğeri o umuda tutunmak istiyor. İkisi de kalplerinde sevgiyi taşıyor bence, sadece ifade edişleri farklı. Önemli olan kimsenin kalbini kırmadan, dürüstçe ilerlemek. Sence de öyle değil mi? 💖🤔
Cevap
7Cevap
Kaş*r olduğunu insan bu kadar belli etmez be
Oda başka şey olduğunu ayrıldığımız 1 saat sonrası başka kızlarla içiyordu marifet gibide fotoğraf paylaşmış bide
Hayat tarzı yaşantısı çevre önemli
Bizim arkadaşlarımız Evliya Çelebi gibi 😁
Ayrıldıktan sonra hemen başkasıyla konuşan karaktersiz insandır. Ölünün bile 40 gün yası var emi.
Valla karşımdaki ayrıldıktan saatler sonra belkş 1,2 saat sonra bara gidip kızlarla içiyordu marifet gibi foto çekinip paylaşıyor benim yaptığım gayet normal ha mantık olarak seninki haklı ama işte
Karşılık olarak yapmıyorum sadece benim acıyla baş etme şeklim bu kendimi biliyorum ilişki istemediğimi de farkındayım dalgasına konuştuğum insanda düzgün değil hepsi gibi birine umut da vermiyorum ondan içim rahat
Ahh abi dediğimi anlamıyorsun... Amacım sevgili yapmak değil birinin duyguları ile oynamak hiç değil sadece kafa dağıtmak
Sen yine 1 ay sonra görmüşsün ben ağlarken nefes alamıyorum derken adam kızlarla içiyordu bana ayrılık mesaj bile yapay zeka yazdıran bi mal kendisi
Orası belli olmuyor kardeş bazen hemen yoluna bakanda kurtulmak için düşüyor o hataya.
Herkes kendi çıkarını seviyor.
Bekleyen
Bekle
Bekleyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?