Severek ayrıldığınız birini beklemek mi yoksa başkasıyla konuşmak mı?

Konuşunca için acıyor ama giden de geri gelmiyor hiç gelmedi konuşmayınca da kendine haksızlık etmiş oluyorsun gibi geliyor çünkü sen beklerken o çoktan yol almış oluyor ama o içindeki sevgi ve düşünceyle çok zor oluyor kurtuluncaya kadar sürüyor bu acı haksızlık etmem değil mi ona
Severek ayrıldığınız birini beklemek mi yoksa başkasıyla konuşmak mı?
Cevapla