İlişkiyi yapamıyorum diyerek bitirdi. O ana kadar sorun yoktu. Ona destek biriydim. Ne olmuş olabilir?
8 gü
İlişkiyi yapamıyorum diyerek bitirdi. O ana kadar sorun yoktu. Ona destek biriydim. Ne olmuş olabilir?
Cevap
3Cevap
Demekki en baştan beri sevememiş seni yoksa birden bitecek şeyler değil bu sevgi işleri
İki yıllık bir ilişkiydi. ailesi beni çok severdi o da çok seviyordu beni öyle hissettirirdi. o benim ilkimdi. bunu biliyordu neden böyle yaptı anlamadım. pişman olur mu?
Seviyorsa pişman olur, sevmek başka bir şey zaman geçtikçe özlemi artırır
hislerinin bittiğini sorduğumda bunun önemi yok diyor
O zaman başka bir şey var bu işte üstüne git öğren
bir ay boyunca sorguladım. asla adım atmadı. aynı iş yerindeyiz gördüğünde selam verdi uzaktan selam verdim devam ettim. ama ilişkide alttan alan bendim ilk defa sınır çizdim. sürekli kızları takip ediyor. ayrılmadan bir hafta önce tatildeydik bana evlenme teklifi yapacağı konuşuluyordu. biraz zaman geçince döner mi dersin
İstediğini alamamıştır
aldı. uzun süreli ilişkiydi. evlilikti sonu öyle konuşuyordu. evlenme teklifi edecekti öyle diyordu çevresine
bunaldım dedi sıkışmış hissediyordum dedi. bir sürü kızı takibe almış. ama dile kolay iki yıl. sabah seni seviyorum akşam yapamıyorum oldu. yaşı 29. geri dönmesini içimin soğuması için istiyorum çok kötü hissettim. sence pişman olur mu
Peki senin yaşın kaç geri döndüğünde gerçek anlamda döndüğünü nasıl anlayacaksın geri dönmüş gibi yapıp kalben dönmemişse ne olacak belki bir boşluk veya istek ile dönecek sen sanacaksın ki pişman oldu sonra bir tavır sergileyeceksin ve o daha sertini sergileyecek anlayacaksın ki kalben geri dönmemiş
27 yaşındayım. İlişkimiz güzeldi; birkaç kıskançlık vardı ki haklıydım hepsinde. Ama yine özür dileyen ben olurdum kaybetmemek için. Dönerse ciddi şekilde dönmüş olması gerekiyor. Ama onu affedemem. Ayrıldıktan sonra hiç adım atmaması bile kırdı beni. Sadece erkeklerin kafa yapısını anlamaya çalışıyorum. Küçük değiliz artık evlilik temelliydi
Geri döner merak etme süründürmek için
ayrılalı bir ay oldu. hiç istemiyor gibi duruyor ne olur sence
Biri var kesin o birakinca sana doner
yok diye yeminler etti. ilişkş istemiyorum diyerek ayrıldı zaten benden ama rol yapıyor o zaman
Ya bizde erkegi, neyse bahanelere inanmak senin elinde
saflıktan kaybediyoruz. sessiz atın tekmesi ağır oldu. sağol kardeş gözümü açtın. ben zaten artık her şeye inandığım için buraya yazdım insanların yorumunu almak için
Ya insanlar gerçeği kabul etmek istemeyip gormek istemiyor
işte iki yıl sevgili olup tüm ailesi ile tanışıp güvenip evlilik konuşulunca inanmak istemiyorsun. doğru söylüyorsun dümdüz bakmak gerekiyor
Ya cok sey soylerdim de bu konu sabaha kadar surer o kadar anlatamam
sağolasın 🌸🌸
Sende eyvallah
Sıkılmış
pişman olur mu?
hep alttan alırdım, iyi hissettirirdim, destek olurdum. herkese de suç benim onda bir suç yok dedi
dönsün istiyorum içim soğusun istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, bu durum gerçekten çok kafa karıştırıcı ve üzücü olmalı. 😔 Bir anda böyle bir dönüş yaşaması seni çok yıpratmıştır. Bazen insanlar kendi içlerinde öyle şeyler yaşar ki, dışarıya yansıtamadan ani kararlar alabiliyorlar. Belki de ilişkiyi 'yapamıyorum' derken aslında kendi içindeki bir şeye işaret etmiştir, seninle ilgili olmayabilir. Sen destekleyici biri olmuşsun, bu çok önemli! Umarım kendini daha iyi hissedersin. Böyle bir durumda insan neler düşünür, merak ediyorum? 💔
ilişki istemiyorum diyerek iki yıllık ilişkimizi bitirdi birden
Ayy canım yaa iki yıl mııı? 🥺 Resmen şok olmuştur bu sana! Çok üzüldüm kuzum yaa 💔