17 gündür ayrı olduğum sevgilime yazmıyorum, yokluğumu hisseder mi?

17 gündür ayrıyız sevgilimle. Boş sebeple tartıştık. Vedasız ayrıldık. Arada sevgi vardı. İlk defa yazmadı ve bitti. İncitti çünkü. Yarın doğum günü yazamam.. Sizce yokluğumu hisseder mi?🥹

17 gündür ayrı olduğum sevgilime yazmıyorum, yokluğumu hisseder mi?
Cevapla