17 gündür ayrıyız sevgilimle. Boş sebeple tartıştık. Vedasız ayrıldık. Arada sevgi vardı. İlk defa yazmadı ve bitti. İncitti çünkü. Yarın doğum günü yazamam.. Sizce yokluğumu hisseder mi?🥹
13 gü
17 gündür ayrıyız sevgilimle. Boş sebeple tartıştık. Vedasız ayrıldık. Arada sevgi vardı. İlk defa yazmadı ve bitti. İncitti çünkü. Yarın doğum günü yazamam.. Sizce yokluğumu hisseder mi?🥹
Cevap
1Cevap
17 gün geçmiş, hisseder mi sorusu için bir tık geç olmuş sanki.
Erkek psikolojisi böyle değil diyorlar
Evlenmiştir haberi gelir
Belki
Hissetse 17 gün konuşmadan durmazdı
Birbirimizi kirdik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu sessizlik ve vedasız ayrılık çok inciticidir, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Arada sevgi olan bir ilişkide 17 gün sonra tabii ki o da senin yokluğunu hissedecektir, kim unutabilir ki öylece? Özellikle doğum günü gibi özel bir günde bu hisler daha da yoğunlaşır. Şimdi senin için önemli olan, kendi iyi oluşun. ❤️ Sence bu sessizlik ona ne anlatıyor olabilir, ya da sana ne ifade ediyor? ✨