Sevgilimle 10 gündür ayrıyız ve hiç umrunda bile değil yazmıyor durum vs atıyorum bakmıyor bile üzülüyorum böyle durumda neler?

Çok ergence gelecek belki ama cidden yardıma ihtiyacım var. Onu seviyordum ama sosyal medya yüzünden ayrıldım kendisinden. Hiç umrunda değilim ara ara durum vs atıyorum hiç bakmıyor bile napmalıyım insan sevince çaresiz kalıyor yazıp alttan almak istemiyorum yeniden beni üzer diye ama böyle de üzülüyorum nolcak böyle

Sevgilimle 10 gündür ayrıyız ve hiç umrunda bile değil yazmıyor durum vs atıyorum bakmıyor bile üzülüyorum böyle durumda neler?
Cevapla