Aşk İlişkileri Sevgilim 10 gün boyunca beni sormadı, şimdi "seni özledim" yazdı. Ne yapmalıyım? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Onu artık istemiyorum hep ihmal ediyor beni ona ne cevap verebilirim Sevgilim 10 gün boyunca beni sormadı, şimdi "seni özledim" yazdı. Ne yapmalıyım? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. yazmayın 0 0 Yorumla
Ugurx2023 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 80% +1 yıl Direk ayril. senden daha iyisinin peşinden koymuştur ona yüz vermeyince cepte olana geri dönmüş 0 0 Yorumla
Sikkematik Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl İstemiyorsan "istemiyorum" de, geç git. Size değer vermeyen insanları neden bu kadar çok önemsiyoruz anlamıyorum ki.😏 0 0 Yorumla
ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et Guru Yaş: 82 , eic 99% +1 yıl O seni değilde başka biseyi özlemiş bence. Direk tekmele 0 0 Yorumla
leylaa9696 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Sevgilin sana 10 gün boyunca yazmadı? Ve sen daha berabersin.Bence ayrilman gerekiyor 0 0 Yorumla
Suduru_ Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Umursama. Yazma hatta. Eger yazarsanda. Dustayim müsait değilim de. 0 0 Yorumla
Ayataahb Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Geciken cevaplar bizden birşeyleri alıp götürdü.. Aynen bunu yaz 0 0 Yorumla
berxedanjiyan Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 523 cevap paylaştı. Ben selam suyle kardeşim 1 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı. Onu 3 evetle uğurluyoruz 1 0 Yorumla
soruyorumk Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 668 cevap paylaştı. Onunki pıtık meselesi 0 0 Yorumla
06sevda Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 60% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Sende ben seni özlemedim de 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
yazmayın
Direk ayril. senden daha iyisinin peşinden koymuştur ona yüz vermeyince cepte olana geri dönmüş
İstemiyorsan "istemiyorum" de, geç git. Size değer vermeyen insanları neden bu kadar çok önemsiyoruz anlamıyorum ki.😏
O seni değilde başka biseyi özlemiş bence. Direk tekmele
Sevgilin sana 10 gün boyunca yazmadı? Ve sen daha berabersin.
Bence ayrilman gerekiyor
Umursama. Yazma hatta. Eger yazarsanda. Dustayim müsait değilim de.
Geciken cevaplar bizden birşeyleri alıp götürdü.. Aynen bunu yaz
Ben selam suyle kardeşim
Onu 3 evetle uğurluyoruz
Onunki pıtık meselesi
Hiçbir şey yazmana gerek yok.
Sende ben seni özlemedim de
sen kimdin? yaz
Görüldü at yazma
Engelle
Ben seni hiç özlemedim yaz engelle
Unut muhatap olma
Siz ozledinizmi?