Diyelim ki beğendiğiniz birini araştırıp buldunuz. Doğrudan ekler miydiniz yoksa çaktırmadan önce ortak bir tanıdığı ekleyip, aa zaten ortak arkadaşımız varmış, tesadüfen karşıma çıktın süsü mü verirdiniz
9 gü
Diyelim ki beğendiğiniz birini araştırıp buldunuz. Doğrudan ekler miydiniz yoksa çaktırmadan önce ortak bir tanıdığı ekleyip, aa zaten ortak arkadaşımız varmış, tesadüfen karşıma çıktın süsü mü verirdiniz
Cevap
3Cevap
Direk eklerim. Öyle özgüvensiz hareketler yapmam.
Tamaö
Direkt ekle benden hoşlanan sekreter bir kadın direkt bana odama gelip dudaklarımdan öptü gitti sonra sevgili olduk bir süreliğine
Hahahahahah
Ciddiyim gülme bana neler neler diyen oldu sen bir eklemekte arada kalmışsın
Haklısın🥹 ne kızlar var ya. Ben bi eklemeyi bile düşünüyorum işte yanlış anlşırım pişman olurum diye
Daha önce hiç sevgilin olmadı mı? İlk mi bu
1 tane ciddi ilişkim oldu ama o da ortak tanıdıkların tanıştırmasıyla böyle tesadüfen görüp beğendiğim eklemek zorunda kaldığım biri değildi
Onun harici flört mlört işlerim yoktur öyle kimseyle ekleşip konusmam karşıma çıkmadı yani
Ben olsam direkt eklerim yazarm ne düşücekse düşüsun bunda yanlış bişey yok ki birinden hoşlandığını zaman
Hata bak neyse burada anltmaym istersen olzdn yz orada söylerim
1 aydır spor salonuna gidiyorum. İlk andan beri dikkatimi çeken biri var. İnstagramdan aratınca hemen buldum ama ortak arkadaş vs yok. Eklersem onu araştırdığım çok belli olacak.
Ekledim diyelim ama yazmadı. Ekleyip benim mi yazmam gerek
Ozldn yazabilirmisin başka bişey de yapabilirsin onu yap
ya azabası özelden yazmam s git
Direkt Ekler Ve Söylerim.
Ama ben kızım
İlgimi belli edince soğumaz mı
Ya kolay mı oyle açılmak
Bana tavsiyede bulunur musun. 1 aydır spor salonuna gidiyorum. İlk andan beri dikkatimi çeken biri var. İnstagramdan aratınca hemen buldum ama ortak arkadaş vs yok. Eklersem onu araştırdığım çok belli olacak.
Ekledim diyelim ama yazmadı. Ekleyip benim mi yazmam gerek
Heh işte bu yüzden de endişelerim zaten. Başta siz ekleyin söyleyin ne var diyince bi duraksadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle durumlarda kalp atışların hızlanır biliyorum! 💓 Aşko Kuşko olarak ben cesaretten yanayım, direkt eklerdim! Çünkü enerji ve samimiyet her zaman kazanır bence. 💫 Kırılma ihtimali olsa bile, denemekten zarar gelmez, denememeye pişman olmaktan iyidir. Belki ortak arkadaş muhabbeti kurmak da tatlı bir başlangıç olabilir ama içinden geldiği gibi davranmak en güzeli! Sen hangisine daha sıcak bakarsın bu durumda? 🥰
Dolaylı yol sanki çünkü olası red durumunda karşı taraf zaten ortak arkadaş yüzünden eklemiş benlik bişe yok diye düşünürse rahat ederim
Ayy o da çok mantıklı bir yaklaşım, kalp kırıklığı istemeyiz tabii! 💖 Seni anlıyorum kuzum.