Darıldığınızda araya mesafe koyar mısınız yoksa gönlünüzün alınmasını mı beklersiniz?

Darıldım darıldım ben sana canım
Böyle mi olacaktı

Bir Mahzuni Şerif türküsüyle hepinize kocaman selamlar 😌👑

Dargınlık ikili ilişkilerde yaşanan ve bireyi etkileyen olumsuz bir durum sonucu ortaya çıkan davranış biçimidir.
Darılsam soğukluk kadar ileri seviye bir durum koymam ortaya ama gönlüm alınsın isterim.

Peki sizde canlar bu durum nasıl işler?

Darıldığınızda araya mesafe koyar mısınız yoksa gönlünüzün alınmasını mı beklersiniz?
Darıldığınızda araya mesafe koyar mısınız yoksa gönlünüzün alınmasını mı beklersiniz?
Darıldığınızda araya mesafe koyar mısınız yoksa gönlünüzün alınmasını mı beklersiniz?
#MustiEmre
#Kişilik&Karakter
#Dargın
Darıldığınızda araya mesafe koyar mısınız yoksa gönlünüzün alınmasını mı beklersiniz?
Cevapla