Zamana mı bırakırsınız, sıkıştırmadan kendi gelip versin mi istersiniz yoksa sıkboğaz mı edersiniz?


Olan verir varsada vermeyen bir bahanesi olur varsa verecek olan düzgün ise verir düzgün değil ise ne yaparsan yap hep bir bahane bulur bu yüzden kişi kendine yapar
Birkaç kez hatırlatırım ama vermezse de paramı ver diye yakasına yapışmam.. 😅
Zamanında yaşadığım bir olay var bununla ilgili.. Arkadaşa borç vermiştim ama alamadım geri.. 😂
Teşekkür ederim bitanem.. 😍
😍❤️
Borcu alırken şu tarihe kadar ödeyeceğim diyip de sonra oralı olmazsa sıkıntı çıkar.
Teşekkürler
Cevap
10Cevap
ben birine borç verdiysem geri isteyemem. kendisi öderse öder anca.. çünkü utanırım verdiğim parayı isterken bile.
Yani pişkin birine borç vermem. Zaten borç verme işini geçtim ya ben. Yasal olarak borçlansın herkes. Öteki türlü yaş o işler.
Borcunu ödemeyen birine borç vermem zaten, borcunu ödemesi gereken kişinin başına da bela olurum evet. Bu borç maddi de olabilir manevi de..
Bir urfalıdan alacağımız var ödemiyor Allah belasını versin onun
Artık kimseye borç vermiyorum. Bütün işlerimi nakit para ile yapıyorum
Yok ben kimseden isteymem ya kendi paramı
istemekten utanırım ben
Kimseden alacaklı olmadım şimdi. Sorsanız olmam derim ama insan yaşamadan bilmez.
Paramı ver lan it, diyerek dalga geçmeyi severim
Belli blr gecikmeye kadar yok sonra zoruma gidiyor ve daralmaya başlıom
Asla. Kendisinden beklerim.
gelip kendi versin diye beklerim ama uzun sürerse sıkmaya başlarım
Borç verdiğim kişiye bağlı
Hiç yok isteyemem ben
gününde ödemek zorunda
he valla, ne borç veririm nede borç alırım.
Hayır yok.
İliğini kemiğini sömürürüm onun 😂
Hayır etmezdim
Yok ya takılmam öyle
Hayır yok
Hayır yok o zamanını bilmeli
Hayır yok
Hayır sıkıştırmam.
Zamana bıraktım hep
yok hayıe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?