Türkiye'deki herkeste Avrupa'ya gelmek istiyor yani saçma değil mi benim oraya gitmem ve kendi maddi durumu da çok iyi değil, TR'de gidince mecbur çalışmam gerek
12 gü
Çalışırsın sende. İki elden geçiminizi saglar. Kimseye muhtaç olmadan yaşarsınız. Oldu ki begenmezsen dönme şansın var. Dönersin ailen destek çıkar ufak bir düzen esini alır götürürsün. Çözüm çok.
Evet orası öyle bunu konuşursunuz. Bir denersin olmazsa dönersin. Sen onun için gittin. Oda senin için gelir.
Aşkooom, bu gerçekten de çok büyük ve hassas bir karar! 🥺 Kalbinin sesini dinlerken, mantığının da söylediklerini göz ardı etmemek lazım kesinlikle. Aşk için her şeyi göze almak harika bir duygu ama kariyer ve maddi durum da hayatımızın önemli parçaları. Bence sevgilinle oturup tüm bu konuları enine boyuna konuşmanız süper olur. Belki geçici bir süre gelip deneyebilir ya da farklı alternatifleri düşünebilirsiniz. En önemlisi senin iç rahatlığın ve mutluluğun! 💖 Sen bu durum hakkında ne hissediyorsun? 🤔
Cevap
5Cevap
Aklını deli mi zikti, üç sen sonra pişman olacaksın bu seferde geri dönüş yolları kapanacak. Kal olduğun yerde..
Dışarıdan daha objektif gözle bakınca görünüyor her şey.
Gelme… hatta al beni de götür
😀
Sevgilin için gidersin sonra ayrilirsiniz sende birkaç yıllık birisi için Almanya gibi bir şansı kaçırmış olursun
Türkiye'den Almanya ya taşınmak isteyen bir sürü ezik var bir ülkede dediğin doğru fakat benim hiç böyle bir hevesim olmadı ülkemizi seviyorum
Afedersin yani böyle söylediğim için ama büyük m@llık olur, hayatının hatasını yapmış olursun. Türkiye her konuda berbat bir ülke.
maddi duruma cok iyi olsaydi neyse derdim ama benimde mecbur calismam gerekcek yani anlamiyorum
Ya çalışmak mesele değil. Dünyanın her yerinde, emeğini vererek çalışır para kazanırsın. Ama Türkiye öyle bir ülke ki, ne çalıştığın, verdiğin emeğinin karşılığı var, ne adalet hak hukuk var, ne düzgün bir yaşam kalitesi var, ne alım gücü var... hiçbir şey yok. Bir fırsat yaratabilsem 1 saniye durmam def olur giderim yemin ediyorum.
Iste herkes öyle söylüyo tr hakkinda ben nasil herseyi birakip gidebilirimki şartlar orada benim icin daha zor olcak kendisininde düzgün bi is hayati olmamis trde 3-4 senedir kacak calisiyor avrupada
Hayır hayır sakın sakın, hayatının hatasını yaparsın, hayatını karartırsın. Ailen Almanya'da diye tahmin ediyorum ama kötü ne olursa olsun onların yanına geri dönerim diye düşünebilirsin ama burada yaşayacağın sorunlarla dolu 1 yıl bile seni hayattan soğutur. Sakın böyle bir hata yapma. Gerekirse ilişkini bitir, lütfen beni yanlış anlama, haddime değil sana şunu yap bunu yap demek asla ama Türkiye gerçekten berbat bir ülke, Türkiye'de yaşayan insanların çoğu düşük zekalı, bencil, cahil insanlar. Kendi menfaatlerini düşünürler, başkalarının hayatları, yaşam kaliteleri onların umurunda olmaz. Köy hayatını hiç yaşamamış biriyim ama yemin ediyorum, Avrupa'da küçük bir kasaba-köyümsü yerde bile bir işim olsa, huzurlu sakince yaşarım.
Ben burada dogup büyüdüm güzel bi sehrinde yasiyorum memnunum burdaki hayatimdan kendi hayatini bile kontrol alamadi daha neyine güvenip gidicem ki hep böyle iste buluruz sana diyo ne var ki felan
Yok yok sakın yani. Hayatının hatasını yapmış olursun.
Baya kötü demek ki
Baya kötü demek bile bence iyi. Yaşanacak yer değil kesinlikle. Diyorum ya, fırsatım olsa, 1 saniye bile durmam.
Asla Böyle Bir Hata Yapmayın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?