Hayatında hiç sevgilisi olmamış biriyle çıkar mıydınız, bu sizce sorun mu?

Üniversiteye başladım şu ana kadar hiç sevgilim olmadı hep eli yüzü düzgün birini bekledim. Üni ortamındaki kızlar da hep erkeklerle içli dışlılar çok da istemedim açıkçası. Biraz muhafazakar bir yapım var. Çevremdeki erkekler de hep işte kafelerde kızlarla kesişeyim. İşte kızlarla takılayım kafasındalar. Bunlar gibi olmamaya çalışıp kendimi ilerideki düzgün birine saklıyorum acaba bazen karamsarlığa düşüyorum bulabilir miyim. Hep böyle yalnız mı kalacağım. Yoksa biriyle denemeli miyim
Tavsiyeleriniz var mı
Hayatında hiç sevgilisi olmamış biriyle çıkar mıydınız, bu sizce sorun mu?
Cevapla