
Hayatında hiç sevgilisi olmamış biri sizin için sorun mudur 🤔
#Aşkİlişkileri

Hayatında hiç sevgilisi olmamış biri sizin için sorun mudur 🤔
#Aşkİlişkileri
Hiç sevgilisi olmamış biriyle ben sevgili olmam açıkçası bir insanın ilişki tecrübesi olmalı iyisiyle kötüsüyle tecrübe şart çünkü hiç sevgilisi olmamış bir insan en saçma sebepten seni terk edebilir bu ihtimal her zaman daha yüksektir.
Bence çok az da olsa sorun (benim de olmadı) acaba kendim de duygusal ve psikolojik olarak bir sorun mu var diyorum , onun dışında da elini atsan sevgili bulunabilecek bir ortamdaki artık bence , kolay edinilebilen (ulasilabilen) bir şey olduğu için de yaa bu yaşına kadar da mı olmadı hiç diye hayiflaniliyor insanlar.
Cevap
3Cevap
İllaki olmuştur yeme beni şimdi ya robot musun
Hiç sevmemiş biri belki de kimseyi sevmiyor kendini bile duygusal bağ kurmaktan yoksun mu yani
Platonik olarak ta mı olmadı
Benim için o sorun değil ama onun için ben sorun olurum
Oluyor oluyor
@masalliapolatova neden ki 😅 çok mu sevgilin oldu 😅
Hayır ama olmak istediklerim bunu sorun ettiler çoğu zaman
Bazıları takıntılı o konuda haklı ya da haksız olarak
Sorun değildir.
Benim icin cok daha guzel olur tr karilari sevmez ama
En çok istediğim şeylerin başında gelir
Mesela benim hiç olmadi
Neyse daha iyi boş ver
Hiç sevgilisi olmaması artı puan hocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?