Uzak mesafe ilişkisinde sevgilimin yalvarmaları saplantı mı yoksa terk edilme kaygısı mı?

İlk kez sevgilim oldu, uzak mesafedeyiz başka ülkede yaşıyor. Ben yapamayacağımı söyledim ona. O ise inanılmaz yalvarıyor geceden beri belki 200'den fazla mesaj atmıştır 10 kere aradı. Ben daha önce ayrılık yaşamadığım için bunun normal olup olmadığını bilmiyorum, takıntı yapıp kendine bana zarar vermesinden korkuyorum. Saplantı mı yoksa terk edilme korkusundan kaynaklı kaygı mı, nasıl anlayabilirim

Uzak mesafe ilişkisinde sevgilimin yalvarmaları saplantı mı yoksa terk edilme kaygısı mı?
Cevapla