Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz sevgilim bu duruma alıştığını söylüyor ama ben alışamadım bu onun sevgi eksiliğinden mi?

Bugün bana uzak mesafeye alıştığını ona çok koymadığını söyledi. Fakat bana hala koyuyor cidden kendimi hırpalıyorum. Sen alıştığını gönül rahatlığıyla diyebiliyorsan artık çokta önemli değildir dedim haksız mıyım?
Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz sevgilim bu duruma alıştığını söylüyor ama ben alışamadım bu onun sevgi eksiliğinden mi?
Cevapla