Sevgilim uzaktayken çok seviyor? Yan yanayken neden sevgisi daha azmış gibi hissediyorum?

Sevgilimle 2 senedir birlikteyiz. Uzak mesafe ilişkisiydi arada geliyordu. Şu an benim okudugum şehire ataması çıktı. Ama 2 saat yol sürüyor yine. Sorun şu ki eskisi gibi sevgisini hissetmiyorum. Uzaktayken bana çok düşkündü. Bana ulaşamayınca çok kızardı. Sürekli konuşmak isterdi. Ama biz ne zaman yan yana gelsek o telefondaki sevgisi yok sanki. Yanımdayken soğuk taniyamiyorum onu. Beni bu kadar çok seven adam bu kişi miydi diye sorguluyorum. Niye böyle oluyor? Napmam lazım çok seviyorum onu?

Sevgilim uzaktayken çok seviyor? Yan yanayken neden sevgisi daha azmış gibi hissediyorum?
Cevapla