Uzaktan aşk mı zor, yan yana olup uzak hissetmek mi?

Uzaktan aşk mı zor, yan yana olup uzak hissetmek mi?

benim fikrime göre uzaklar bir şekilde yakınlaşır da yakın olan uzaklaşması daha kötü olur diye düşünüyorum

#Aşkİlişkileri

Güncellemeler
8 ay
Ss ♥️
Uzaktan aşk mı zor, yan yana olup uzak hissetmek mi?
Cevapla