Uzak mesafedeki sevgilimle fazla yakınlaştıktan sonra bi daha olmasın diyor?

Güzel vakit geçiriyoruz görüntülü konuşuyoruz ikimizde eğlenip rahatlıyoruz. Sonradan tatlı komik güzel sohbetimizde oluyor. Daha sonra bana yazıyor bidaha olmasın diye. Kendisi hep konuyu açıyor benimde hoşuma gidiyor biraz naz yapıyorum israr ediyor. Sonra bitince tekrar diyor olmasın diye. Benim ne yapmam gerekiyor? Gerçektende yüz vermeyince darılıyor ve bende istiyorum aslında kendimi tutup durmak istemiyorum.
Uzak mesafedeki sevgilimle fazla yakınlaştıktan sonra bi daha olmasın diyor?
Cevapla