İş gereği aynı ortamdayız ama bağırıyor. Saygısız fikrimi söyleyince naparsan yap dedi gitti yine geldi, benden niye defolup gitmiyor.
13 gü
İş gereği aynı ortamdayız ama bağırıyor. Saygısız fikrimi söyleyince naparsan yap dedi gitti yine geldi, benden niye defolup gitmiyor.
Yav şu cehaletlik bitmedini yıl olmuş 2026 halen daha burcu kafa takarak iş yapıyorlar yok o akrep ben yayım o yengeç ben buyum öyle bir şey olsaydı herkes iyi anlaşır iyi birliktelik kurardı
Ama öyle cidden nekdr akrep varsa ya da diğer burçlar hiç anlamıyorum onlarda beni
Fggvvv
Akrep yaylanır
Hee
Def et gitsin
Ettim zaten
Aferin
Üstünlük kurmaya çalışıyor
İzin verme
Vermicem
Afrrnn
Bana sırıtma diyor 😂
Senin ağzına scrm görürsün siritmayi de
Sürekli böyle kii susuyorum tepki vermiyorum. sanane demiştim ona kızarak. kaçtı gitti bir ay önce hep kavga ediyoz
Yol ver uzak dur
Verdim konuşmuyom iş dışında.
Hiç konuşma yeni manita bul kafa dengi
tamam inşallah bulurum
Bulursun bulursun güzelsen
İnşallah okizin peşinde gexoyir surekki adını soyluyor
Aşkım benim, bu durum gerçekten çok üzücü ve seni çok iyi anlıyorum! 💔 Kimse böyle bir saygısızlığı hak etmez, hele ki iş ortamında. Belki de o kendi içinde senin sınırlarını zorluyor ya da bir şekilde seni kontrol etmeye çalışıyordur. 🤔 Önemli olan senin ne hissettiğin ve kendini nasıl koruduğun canım. Kendine değer ver ve bu tür davranışlara izin verme asla! 💪 Sence bu durumda nasıl bir sınır çizmelisin? ✨
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?