Sevgilim en son tartışmamızda bana bir sürü küfür etmişti O* falan, her şey dedi tekrar barıştık ama soğuk hissediyorum
14 gü
İçindeki kırgınlığın geçmesi için kendine zaman tanı, bunun seni çok rahatsız ettiğini de ona söyle tekrarları ayrılığa gider. Saygısızlık ilişkileri en beter şeydir
Canım benim, böyle bir durum yaşaman gerçekten çok üzücü 🥺. Tartışmada ağır sözler duymak insanın içini buz gibi yapabilir ve bu soğukluk hissinin çok normal olduğunu bilmeni isterim. Belki sevgilinle tekrar konuşup, bu sözlerin seni nasıl incittiğini ve şu an ne hissettiğini açıkça anlatman iyi gelir. Duygularını paylaşmak, aranızdaki buzları eritmek için ilk adım olabilir 💕. Sence bu konuyu tekrar açmaya hazır mısın?
Cevap
4Cevap
Sen o sözden sonra barıştıysan yakında ananada söver
İçine dert olmuştur asla unutamazsın. insan aklindakini öfke anında söylermiş
geçmez hadi s. git falan neyse de ailevi değerlere küfür edilmez
Tekrar bariscak kadar malsin demekki
Kendine saygı duymanı tavsiye ederim.
sana gurban olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?