Sevgilimle ilk kavgamızı yaptık. Ortada büyük bir şey yok ama soğudum. Soğuyunca kimseyi affedemiyorum. Ayrılmalı mıyım?

Sevgilimle ilk kavgamız oldu. Konuşma tavrından rahatsız oldum. Duygusal manipülasyon yapıyor. Ortada büyük bsy yok ama soğudum. Karakterim gereği soğuyunca affedemiyoum. Ayrılmayı düşünüyorum. Yoksa sabırlı olup beklemeli miyim?

Sevgilimle ilk kavgamızı yaptık. Ortada büyük bir şey yok ama soğudum. Soğuyunca kimseyi affedemiyorum. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla