Nişanlımın gözünde kaybettiğim özsaygımı ve eski cazibemi nasıl geri kazanırım?

Arkadaşlar nişan öncesi gayet sakin, kavgasız gürültüsüz kendinden emin tatlı bir kız profili vardı nişanlımın karşısında. Nişandan sonra ne oldu bilmiyorum ama kendimi kaybettim. Hatta tartışma sonrasında maalesef o cevap vermeyince yüz kere aradım mesaj attım özür diledim ve dahası da var... Yalvardım. Kendime inanamadım. Şimdi onun gözünde öz saygısız, iradesiz bir kız gibi oldum. Kendime gelemiyorum lütfen kınamayın sizin de başınıza gelebilir. Ben hep bize bir şey olmaz kafasındayım.
Nişanlımın gözünde kaybettiğim özsaygımı ve eski cazibemi nasıl geri kazanırım?
Cevapla