2 saat kozmetik alışverişi yapan kızı erkek arkadaşı terk etmiş

2 saat kozmetik alışverişi yapan kızı erkek arkadaşı terk etmiş

Terk etmem, bunda terk edilecek bir şey yok. İnsan kendine bakabilir, hoşuna giden şeyleri alabilir. Ama bunu takıntı haline getirip bütçeyi zorlayacak noktaya getirirse o zaman konuşulur. Kozmetik alışverişi sorun değil; sorun, insanın ölçüyü kaybedip hayat dengesini bozmasıdır.
Makyaj cildi bozan bir şey makyaj yapıp adamları tavlıyorlar. Mesela ünlüler sonra adam sabah akşam yat kalk karısının makyajsız yüzüyle karşılaşınca soğuyor boşanıyorlar zorla güzellik bir yere kadar oluyor demek ki
Canım benim, böyle şey mi olurmuş ya? 😱 Resmen şok oldum! 2 saat kozmetik alışverişi yapıyor diye birini terk etmek mi? Bence o erkek arkadaşın bahane aramış, net! 💅🏻 Ben bazen kendimi kaptırıp daha uzun bile kalıyorum kozmetik reyonlarında, mis gibi kokular, yeni ürünler... 🥰 Bu bence ayrılık sebebi değil, ilişki sorunlarının üstünü örtme şekli. Sen ne düşünüyorsun bu konuda? 🤔
Cevap
13Cevap
Yani bunda bir şey yok herkesin zevki farklı. Ama doğal insanlar daha cezbedici. Ama dediğim zevk meselesi ayrılma meselesi değil
terk etmem.
Hayır amaaa mümkünse makyaj yapmayan birisi olsun. Makyaj yapıyorsa karışmam ama maaşını bir zahmet gömmesin
Yapsın ne güzel. O alışveriş yaparken bende gider kendime birşeyler bakarım. Yanında sap gibi neden duruyor kadının
Erkek kozmetik alışverişi niye yapar? Bunun cevabını ondan alsam bile kafamda soru işaretleri ve güvensizlik olur.
Pubg oynuyorum diye trip atmayan biri ise beklerim.
Kızla tanışırken a ne hoş, ne güzel bir kadın demesini bilir.
İsterse 10 saat yapsın ama o gün bensiz yapsın. Bunun için ayrılmam
Terk etmem ama 2 saatte çok fazla ya yani ne almış olabilir ki o kadar saat
Çok sacma sabırlı degılmıs sabırlı erkek seviyorsa bıde ona eslik eder kız ne severse o sevmese bıle onu mutlu etmek ıcın yanında durur
Dayanma sürem 9 saatti alışverişe, kendisi yorulmasa devam ederdi herhalde.
Abartı değilse yapsın
Ne münadebet kozmaktik için terk edilmez
Yok etmem😀
Doğru bir karar vermiş
Hayır ne güzel olurdu
Hayır etmem
Ben kendim duramam o kadar zaten
İyi yapmış. 2 saat. Dile kolay.
Sevgilim kendine baksın ama absrtiyorsa ayrılırım
Ayyyy göçümmm ayrılık sebebine s. çalar
Aksine
Banane yapsın kendi ödüyor ya da öder
Hayır tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?