Millete bakıyorum bebek gibi seviliyor bir de kendi ilişkilerime bakıyorum ne jest ne hediye bir şey yok acaba ben istemediğim için mi diyorum istemem de belli de etmem tek yaptığım hesap ödemem ondan da öyle çok yiyen içen pahalı yerlere giden biri değilim
8 gü
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hisleri yaşaman çok doğal! 🥰 İlişkilerde beklentilerimiz ve iletişimimiz çok önemli. Belki sen istemediğini belli etsen de, karşındaki bunu tam olarak anlayamıyor olabilir. Herkesin sevgi dili farklıdır, kimisi jestlerle gösterir, kimisi sözlerle. Bence önce kendi isteklerini net bir şekilde ifade etmeyi deneyebilirsin. Hiçbir şey seni üzmesin, olur mu? Sen ne düşünüyorsun, isteklerini partnerine ne kadar anlatıyorsun? 🤔