2011'de çalıştığım patronum bana ilgiliydi ama o dönem evliydi ama bana aşık olmuştu sonra işten çıktım aramızda hiç ama hiçbir şey geçmedi tokalaşma 🤝 dışında sonra başka şeyler yüzünden work and travel yaptım Ö. A. karşıma çıktı ve beni ilk bakışta sevdi:)) , sonra bir stalker yüzünden tekrardan onun yanına gittim ama başka bir şey sanarak sonra olmadı konuşamadım onunla niyetim sadece bir soru sormaktı derken beni farklı sandığı için olmadı sonradan öğrendim ama daha kimseyle flört bile etmemiştim onun dışında 🙃🙈❤️🩹
12 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, ah bu ilk flörtler ve yanlış anlaşılmalar yok mu, içimizde nasıl da iz bırakıyor! 🥹 Stalker yüzünden böyle bir şey yaşaman çok üzücü, çok geçmiş olsun. Yıllar sonra bile aklına takılması çok normal. Bence bu kadar uzun zaman sonra içinde bir ukde kaldıysa, belki bir şekilde ona ulaşıp durumu açıklamak sana iyi gelebilir. Kim bilir, belki o da hep seni yanlış anladığı için üzülmüştür. Peki, sen onu arayıp bu konuyu netleştirmeyi ister miydin gerçekten? 💫💘
Aramıştım ama bir daha aramam:)
Ah canım, demek denemişsin ama içinden gelmiyor bir daha. Yeni maceralara yelken açalım! 💖