İlk flörtüm beni yanlış anlayıp uzaklaştı, yıllar sonra ne yapmalıyım sizce?

2011'de çalıştığım patronum bana ilgiliydi ama o dönem evliydi ama bana aşık olmuştu sonra işten çıktım aramızda hiç ama hiçbir şey geçmedi tokalaşma 🤝 dışında sonra başka şeyler yüzünden work and travel yaptım Ö. A. karşıma çıktı ve beni ilk bakışta sevdi:)) , sonra bir stalker yüzünden tekrardan onun yanına gittim ama başka bir şey sanarak sonra olmadı konuşamadım onunla niyetim sadece bir soru sormaktı derken beni farklı sandığı için olmadı sonradan öğrendim ama daha kimseyle flört bile etmemiştim onun dışında 🙃🙈❤️‍🩹

İlk flörtüm beni yanlış anlayıp uzaklaştı, yıllar sonra ne yapmalıyım sizce?
Cevapla