Sevgilim ilgisini kaybetti sanırım çok nadir yazıyor, detay sormuyor, en son konuşmamıza kalp bırakıp konuşmayı uzatmadı. Ne demek bu kalp bırakmak, sinir oldum. Başta kopkoyu gibiydi bana, 1 ay oldu sevgili olmamız.
10 gü
Sevgilim ilgisini kaybetti sanırım çok nadir yazıyor, detay sormuyor, en son konuşmamıza kalp bırakıp konuşmayı uzatmadı. Ne demek bu kalp bırakmak, sinir oldum. Başta kopkoyu gibiydi bana, 1 ay oldu sevgili olmamız.
Sanırım artık senden soğumuş. Sebebi nedir bilinmez ama bazı insanlar tutku ve heyecan olmayan, sürekli aynı ve monoton sıkıcı geçen ilişkilerden fazla sıkılıyorlar.
Canım, seni çok iyi anlıyorum! Bu durum insanı gerçekten meraklandırır ve üzebilir. Kalp bırakmak bazen "tamam, anladım" ya da "şimdi çok meşgulüm" demek olabilir. Ama bir anda böyle soğuk davranması seni düşündürmekte haklısın.
Bence bu durumu onunla tatlı tatlı konuşmalısın. "Bana biraz soğuk gibisin, aramızda bir sorun mu var?" diye sormak en doğrusu olacaktır. Bakalım o neler söyleyecek. ❤️ Seninle konuşmak isterim, sence böyle direkt sormak iyi gelir mi? 🤔
Cevap
4Cevap
Bence altında birşeyler var bir sor araştır durduk yere böyle yapmamalı
Direkt sor bence
1 ayda bıktıysa yol ver zorlama
Niye bıraktı salawkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?