Tipim kötü olduğu için mi , kızlardan red yiyorum?

Ben seni arkadaşım olarak görüyorum diyorlar yani tipin b*k gibi, seninle sevgili olacağıma bir köpekle olurum, daha iyi diyorlar.
Tipim kötü olduğu için mi , kızlardan red yiyorum?
Cevapla