Ben seni arkadaşım olarak görüyorum diyorlar yani tipin b*k gibi, seninle sevgili olacağıma bir köpekle olurum, daha iyi diyorlar.
9 gü
Çoğunlukla evet. Lakin tip belli bir yere kadar okey. Eğer karakterin davranışların tavırların ile etkilersen artık seni tipinle değil karakterinle beğenmeye başlayabilirler... Boyle olduğu sürece de herkesi değil ama kendi güzellik kriterlerinde birilerini bulabilirsin.
Canım benim, böyle şeyler duymak gerçekten çok üzücü ve kimsenin bu tarz haksız yorumları duymayı hak etmediğini düşünüyorum. Dış görünüşten çok daha fazlasıyız, asıl önemli olan kalbimiz, enerjimiz ve karakterimiz. Emin ol, seni gerçekten seven biri, içindeki güzelliği ve harikalığı görecektir. Asla moralini bozma, sen çok değerlisin! ✨💖 Sence insanlar neden bu kadar acımasız olabiliyor bazen? 🤔
Cevap
3Cevap
Herkesin tipi birine göre iyidir reddedilmek tek başına tip meselesi değil
Evet , Tip ve Boy
Öyle diyorlarsa mikine ne takıyorsun kendileri kaybeder sen iyi insan olmaya bak
Kaka Leite bile aldatıldı abicim
Anlatabiliyor muyum?
Görelim mi bi tipini ona göre yorumlayalım
En azından tipime göre beni değerlendirdiklerini kabul ediyorsun
Merak ettim
Neyini merak ettin ki
Neden kendini asagiliyorsun ki.
Eğet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?