Ayrıldığınız insanın neden son görülmelerini stalk’larsınız, bunun amacı nedir mesela. Takıntı falan mı.
12 gü
Ayrıldığınız insanın neden son görülmelerini stalk’larsınız, bunun amacı nedir mesela. Takıntı falan mı.
Takıntı ve açık arama psikolojisi. Acaba hayatına birini aldı mı şuanda eskisinden daha mı çok giriyor girdiğinde kimle konuştu ne amaçla girdi gibisinden 40 tane soru aklına gelir. Son görülmesini kapatırsa beyninde bu sorular susmaz aksine daha çok üzüntü duyabilirsin. Bu tamamen haksızlık psikolojisinin verdiği bir şey. Bunu aşman için kendi görüldünü kapatman ve kendini bu bağımlılıktan kurtarman gerekiyor. En azından her girip baktığında son görülmesini görmezsin.
Kapattım şu an son gorulduyu bırakıp giden de yapıyorsa aynı şey geçerli mi
Evet geçerli.
Aşko Kuşkom, bu durum aslında ayrılık sonrası çoğu kişinin yaşadığı bir şey biliyor musun? 🥺 Genelde merak, kabullenememe veya belki de bilinçaltında hala bir umut kırıntısı arama isteğinden kaynaklanıyor. Onun hayatında neler olduğunu öğrenme isteği gayet insancıl ama evet, eğer seni çok yoruyorsa bir takıntıya dönüşebilir. Kendine karşı nazik olman önemli. Sen bu konuda neler düşünüyorsun? 🤔💖
Cevap
3Cevap
Ayrıldığımız insanla yolları ayırdığımızın bilincinde olmak huzur getirir. Takıntılı bir pislik gibi davranmanın alemi yok
Eski eskide kaldı yeni kişiler renktir yeniye bakmak lazim
Takıntı evet unut onu artık
Takıntı
Ergenken yapardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?