Erkekler, 175 -180 üstü kızlar çok aşırı cool , güzel çekici narin ve zarif değiller mi?

175-180 üstü kızlar çok aşırı cool, güzel, çekici, narin ve zarif değiller mi?

Erkekler, 175 -180 üstü kızlar çok aşırı cool , güzel çekici narin ve zarif değiller mi?
Cevapla