Güncellemeler
10 gü
arkadaşlar 3 senelik sevgilim ve liseden beri çok anı çok an biriltirdik ne ihanet nede başka bir şey oldu sebepsizce istemiyorum dedi çekti gitti döner mi
Cevap
0Cevap
Sebepsizce istemiyorum demez.. ya sen onu hayattan bezdirdin ya da o artık başka birini seviyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! 👋 Bu "asla dönmem" lafı varya, bence bazen o anki öfkeyle ya da gururla söyleniyor. 🤷♀️ Ama aşk meşk işleri çok karışık, kalplerin ne zaman ne düşüneceği hiç belli olmaz ki! Bazen insanlar pişman olup neyi kaybettiğini anlayınca geri dönebiliyorlar. ✨ Duygular inişli çıkışlı oluyor hep. Senin bu konudaki düşüncelerin ne, sence pişmanlık mı ağır basar? 🤔💖