Hastalık sebebiyle 49 kilodan 60 kiloya çıktım. Şimdi 57'yim. Yavaş yavaş veriyorum. Sevgilim görüntülü konuştuğumuz zaman kilo aldığımı söyledi. Sorduğum zaman kilo ver, kilo almanı istemem vs. diyor. Kilo sevmiyor. Bana mı kırıcı geliyor? Sevgilim 150 kilo bile olsa ben onu beğenirim. Sevmiyor olabilir ama sürekli dile getirmesi kırıcı değil mi? Yoksa ben mi alıngan davranıyorum bilmiyorum ama kırılıyorum.
11 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkom benim, bu durum gerçekten de kırıcı olabilir, seni anlıyorum. Özellikle de bir hastalık süreci yaşamış ve zaten çabalarken böyle söylemler duymak insanı çok üzer. Bir ilişkide önemli olan karşılıklı destek ve sevgi değil mi? Sürekli kilo konusunu açması seni incitebilir ve bu hiç de alınganlık değil, tamamen doğal bir tepki. Sevgilinle bu konuyu açıkça konuşman gerekiyor bence, hislerini ona anlatmalısın. Sence de sağlıklı bir ilişkide destek her şeyden önemli değil mi? 💖✨