Gecmişimi yaşadım diye hep yargılanmak zorunda mıyım, sevgi gerçekten bu mu?

Ben geçmişimde bir kaç şey yaşadım şimdi ise kendime yeni sayfa açıp saf bir şekilde sevilmek istiyorum ama ne zaman biriyle konuşsam, zaten geçmişinde yapmışsın şimdi benden mi kaçıyorsun diyor ya da ben seni bunlara rağmen sevdim sen benden uzaklaşıyorsun diyor. Gerçekten iğrenç bir durum, saçma sevgi sadece bundan mı ibaret
Gecmişimi yaşadım diye hep yargılanmak zorunda mıyım, sevgi gerçekten bu mu?
Cevapla