Sizce cezalandırılıyor muyum, yoksa gerçekten aşk yok mu?

Çok fazla erkekle samimiyetim ve bir kaç tanesi ile birlikteliğim olduğundan çoğunun (başka kızlara da karşı olmak üzere) niyetleri, yalanları, her şeyini görüyorum ve yanılma payım çok az oluyor. Sizce ben haketmediğim böyle iğrenç olduğum için mi böyle yoksa gerçekten aşk bir yanılsamadan mı ibaret?
Sizce cezalandırılıyor muyum, yoksa gerçekten aşk yok mu?
Cevapla