Ne hayata nede sevgiye inancım kalmadı haksız mıyım?

Bunu okumadan kimi troll yanascak abaza diyen bile çıkar.

Nefret ettiğim bir bölümde zorla okuyorum.

Yurtdışına modellik için girecekken abim askere gittiği için yurtdışına çıkamıyorum.

Abim benim her şeyimdi derken önce eniştemi sonra amcamı kaybettim.

Babamın gözünde faydasız şerefsiz birisiyim hatta otelde kalıyorum o'na göre

Annem de onun gibi olmasada eziyor beni

Ailemin bu görüşlerinin sebebi yüz modeli olmam para kazanıp babama versem zekat mi veriyorsun der

Sabah saat 9 daki ehliyet kursuna gitmek için sabah 6 da kalkıyorum

Sevginin ne olduğunu inanın bilmiyorum. kimseye zararım olmamasına rağmen, ailesini döven, eziyet eden, kara para kazanan birisi muamelesi görmeye dayanamıyorum.

Kötü birisi olmak istemiyorum, ama iyiliğe olan inancımında eniştem ile öldüğünü belirteyim.

Eğer merak Eden varsa Ankara 'da yaşıyorum yaşım 21

Güncellemeler
+1 yıl
Ufak bir bilgilendirme: hayata karşı olmak doğumla gelsede hiç mi destek yardım teşvik gelmezde köstek gelir
Ne hayata nede sevgiye inancım kalmadı haksız mıyım?
Cevapla