Güncellemeler
+1 yıl
Ufak bir bilgilendirme: hayata karşı olmak doğumla gelsede hiç mi destek yardım teşvik gelmezde köstek gelir
Bunu okumadan kimi troll yanascak abaza diyen bile çıkar.
Nefret ettiğim bir bölümde zorla okuyorum.
Yurtdışına modellik için girecekken abim askere gittiği için yurtdışına çıkamıyorum.
Abim benim her şeyimdi derken önce eniştemi sonra amcamı kaybettim.
Babamın gözünde faydasız şerefsiz birisiyim hatta otelde kalıyorum o'na göre
Annem de onun gibi olmasada eziyor beni
Ailemin bu görüşlerinin sebebi yüz modeli olmam para kazanıp babama versem zekat mi veriyorsun der
Sabah saat 9 daki ehliyet kursuna gitmek için sabah 6 da kalkıyorum
Sevginin ne olduğunu inanın bilmiyorum. kimseye zararım olmamasına rağmen, ailesini döven, eziyet eden, kara para kazanan birisi muamelesi görmeye dayanamıyorum.
Kötü birisi olmak istemiyorum, ama iyiliğe olan inancımında eniştem ile öldüğünü belirteyim.
Eğer merak Eden varsa Ankara 'da yaşıyorum yaşım 21
Genel olarak destek göremiyoruz ailemizden ve aslında en çok onların desteğine ihtiyacımız olduğuna rağmen. Başın sağolsun bu arada çok üzüldüm. Ama hayatta hiçbir şeye sırtını çevirme. Hayat devam ediyor ve inan bana kaybettiğin kişi senin bu şekilde olmanı istemezdi diye düşünüyorum. Kendine vakit ayır ve bazı şeylerin zamanla düzeleceğine inan
Cevap
1Cevap
işte türk aile yapısı budur
Haksızsın inancın tükenmemeli
boş ver knka cuara yak geçer
En samimi ve destek verici yorum
Nasip
haksızsın
Neye istinaden merak ediyorum
Haklısın kardes
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?