Sevgilime fiziksel çekim hissetmiyorum, iyi biri ama ayrılmalı mıyım?

1 aydır beraberiz, bu sorunu aşmaya çalıştım iyi biri olduğu için ama çekim hissetmiyorum. Ne yapmalıyım?

Sevgilime fiziksel çekim hissetmiyorum, iyi biri ama ayrılmalı mıyım?
Cevapla