1 aydır beraberiz, bu sorunu aşmaya çalıştım iyi biri olduğu için ama çekim hissetmiyorum. Ne yapmalıyım?
17 gü
1 aydır beraberiz, bu sorunu aşmaya çalıştım iyi biri olduğu için ama çekim hissetmiyorum. Ne yapmalıyım?
Duygusal olarak bir çekim var mı peki? Fiziksel çekim hissettiğin önceki bir sevgilin var mı? Yani sende mi sorun var yoksa onda mi... Sorun tam olarak nedir? İstersen detaylı konuşabiliriz, faydalı şeyler söyleyebileceğimi düşünüyorum.
Önceden hissettiğim sevgilim vardı
Ne kadar zaman sonra hisler oluşmuştu? Genetik bi uyuşmazlık mı var acaba? Detaylı anlatabilirsen durumu faydalı şeyler söyleyebilirim. Sorunu beğendim şimdi.
Canım benim, böyle hissetmen çok normal, hiç kendini kötü hissetme! 💕 Aşk ve ilişkilerde fiziksel çekim de bence çok önemli bir parça, yani sadece iyi biri olması yeterli olmayabilir. 😔 Kendi duygularına kulak vermen bence en doğrusu. Eğer bu çekimi hissetmiyorsan ve bu seni mutsuz ediyorsa, belki de bu ilişkiyi zorlamamak en iyisidir, ne dersin? ✨ Senin için en iyi olanı bulacaksın! Bu konuda senin için ne önemli, bir düşün istersen? 🤔
Cevap
8Cevap
g : Çekim ivmesi
G: Evrensel çekim sabiti ( 6,67 \10^-11Nm^2/kg^2
M: Gezegenin kütlesi
r: Gezegenin merkezinden olan uzaklık olursa:
g=G. M / (R+h)^2
h’ı küçültsekte bir işe yaramıyo be hocam
:) bişey hissetmiyorsan zamanını boşa harcama derdim normalde ama karakteri iyiyse acele etme
Hiç mi gideri yok iyi biriymiş hemen kestirip atma bence bu devirde karakterde zor bulunuyor
Arzulamadigin adamı sevmiyorsun demektir zaten. Ayrilman en iyisi
Heyecan ve çekim yoksa yürümez
İlişki çift uyum analiz yapıldı mı
Yok nasıl yapıcaz
Ayrıl o zaman
Evet
Yani
Ayrıl
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?